Miło jest nam poinformować, że publikacje opracowane w ramach projektu PERSPECTIVE są już dostępne do pobrania w wersji elektronicznej.
Management of Entrepreneurship in a Knowledge Based Economy, eds. M. Makowiec, T. Kusio, Cracow University of Economics, Cracow 2015.ISBN: 978-83-941580-6-4 (printed version), ISBN: 978-83-941580-7-1 (PDF, online)
Entrepreneurship Management, eds. T. Kusio, M. Makowiec, Cracow University of Economics, Cracow 2015. ISBN: 978-83-941580-4-0 (printed version), ISBN: 978-83-941580-5-7 (PDF, online)
Miłego czytania!
Przedsiębiorcza szkoła – kolejny etap projektu Perspective. Spotkanie w Aveiro, Portugalia
W Ośrodku Badań Europejskich im. J. Retingera na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, realizowany jest projekt pt.: „PERSPECTIVES – Experiences Entrepreneurial Spirit Challenge in School Education”.
Głównym celem projektu jest m.in. stworzenie europejskich modeli edukacji nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych w celu wspierania rozwoju ich umiejętności. Założeniem jest także opracowanie metodologii kształcenia w zakresie przedsiębiorczości i wykorzystania wiedzy na jej temat w wielu kontekstach, w ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych. Projekt ten jest finansowany ze środków Komisji Europejskiej (program COMENIUS) a Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie jest jednym z jego 9 Partnerów. Działania w ramach projektu są realizowane w okresie od października 2013 do września 2015, w ośmiu państwach członkowskich UE: Włoszech, Grecji, Austrii, Portugalii, Polsce, Belgii, Holandii i na Węgrzech.
Pierwsze spotkanie, tzw. kick-off meeting, zostało zorganizowane przez Tiber Umbria Comett Education Programme na początku grudnia 2013 r.
Wykład Odeda Starka pt. "Stressful Integration" współorganizowany przez OBE
OBE wyróżniony!
Miło nam poinformować, że zespół badawczy OBE w składzie: dr Katarzyna Tarnawska, dr hab. Marek Ćwiklicki i dr Janusz Rosiek, został wyróżniony za plakat podczas konferencji ‘RESEARCH 2013’- Wyzwania profesjonalizacji zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi w jednostkach naukowych.